facebook ads

Facebook Ads pe super scurt

Anunțurile (reclamele) de pe Facebook au apărut cu ceva mult timp în urmă, la mijlocul anului 2007. Trecerea la reclama digitală în social media a fost un pas uriaș pentru investitori, clienți și advertiseri. S-a trecut, practic, de la vechile modalități de marketing la un nou model de business, mult mai eficient, mai aproape de oameni, mai emoțional.

Vechiul model de marketing și vânzare - fie prin vânzare personală, fie prin publicitate în mass-media - a fost, practic, transferat în online. Publicitatea în mass-media la televizor sau în reviste a funcționat bine destul de multă vreme, dar a fost foarte costisitoare, iar rezultatele nu au fost întotdeauna previzibile, cuantificabile.

Facebook a construit un ecosistem de advertising extraordinar, care crește în fiecare zi cu fiecare reclamă rulată. S-au construit cariere și business-uri pe acest ecosistem, pentru că e realmente o lipsă de viziune ca antreprenor să ignori facilitățile de marketing prin care Facebook îți face legătura directă cu potențialii tăi clienți.

Într-un articol viitor, vom face o prezentare detaliată a ceea ce înseamnă reclama pe Facebook pentru un business mic: cum pregătești o reclamă, cum o setezi, cum faci partea creativă și cum urmărești evoluția ei și rezultatele.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

logo-rolling-stories-agentie-marketing-white

Rolling Stories - Agenție de marketing digital și growth hacking - Alba Iulia
Politica de confidențialitate | Politica de cookies

CUI 41132513, Alba Iulia
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram