Marketingul digital este cea mai ușoară și mai ieftină cale de a ajunge la oamenii care stau pe net și care sunt posibili cumpărători. Marketingul digital te ajută să îți promovezi afacerea, brandul personal sau produsele pe care vrei să le vinzi online.
E o adevărată ciorbă de acțiuni/activități/priceperi care țin de modul în care funcționează internetul, și anume: optimizare pentru motoarele de căutare (pe scurt, SEO – partea tehnică), search engine marketing (SEM – partea creativă), content marketing, influencer marketing, content automation, campaign marketing, data driven marketing, e-commerce marketing, social media marketing, social media optimization, e-mail direct marketing, video marketing și chat bot marketing, display advertising, e-books dedicate.
Chiar dacă par multe, cam trebuie să le faci pe toate. Adică pain and gain. Prezența pe internet ține de cât de inspirat și de muncitor ești sau de cât de mult efort ești dispus să pui la bătaie.
Știm că sunt multe, dar toate lucrurile de mai sus pot fi învăluite super creativ într-un concept pe care noi îl folosim și îl promovăm la Rolling Stories, și anume conceptul de „story”.
O imagine face cât o mie de cuvinte. Un story face cât o mie de imagini. De ce? Pentru că povestea include, transmite, oferă emoții, oferă regăsire. Toate aceste ingrediente fac story-urile să devină foarte utiliazate și uneori să ajungă virale.
Nu există un rețetar perfect pentru ca o poveste să devină virală, dar trebuie să conțină câte un procent din fiecare caracteristică enunțată adineaori.
Stați alături de noi. Revenim ciclic cu resurse, materiale de calitate, condensate și pline de informațiile de care ai nevoie. Nu ținem nimic doar pentru noiÎnainte să ieși, dă un ochi pe acest infografic despre elementele marketingului digital.